2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. stela50
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Методика за изучаване влиянието на мотивацията
върху взаимоотношенията между децата при съвместна дейност
(деца 5-6г.)
Подготовка за изследването. Подгответе хартия, ножици, четка и лепило. Изберете подходяща тема за апликацията в зависимост от възрастта на изследваните лица и от нивото на формирани умения – например: „Аквариум” или „Град”.
Провеждане на изследването. Методиката е предназначена за деца на възраст 5-6г. С едни и същи деца изследването се провежда на два етапа с времеви промеждутък.
Първи етап. На децата се предлага самостоятелно (всеки един отделно) да направят апликация по определена тема, като им се казва, че най-добрите работи ще бъдат показани на училищната изложба.
Втори етап. На децата се предлага да направят колективно апликация на същата тема, но този път им се инструктират: „Трябва добре да се постараете, защото след това ще подарите модела на ... (значим за класа човек). Когато сте готови, вие сами ще прецените, дали да го подарите или не.”
Обработка на данните. Анализът на данните се провежда по следните критерии:
1.Отношение на децата към процеса на дейността и нейната резултатност.
2.Отношение към дейността на съучениците (готовност да помогнат; съгласие да направят корекция; дейност по общо вземане на решение; постъпки за поощряване или израз на одобрение между съучениците и пр.).
3.Наличие на конфликтни ситуации – причини и способи за разрешаване.
4.Място и роля на неформалните лидери в класа за ефективна работа.
На база сравнение на моделите от двете серии се установява влиянието на различните по значимост мотиви за обща дейност. Методиката позволява извеждане на изводи за състоянието на вътрешната кохезия на групата, структурата на класа (лидери; аутсайдери; вътрешни групи) и пр.
Източник:
Примерна схема (анкета) за характеристик...
Анкета за определяне необходимостта от п...
РАЗПОКЪСВАНЕ И УПАДЪК НА ВТОРОТО БЪЛГАРС...
Свидетелства и пророчества за юдомасонит...