Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2017 05:55 - ПЕСНИЧКА ЗА МАЛКИЯ КЪЛВАЧ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2405 Коментари: 22 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тъй както ходех в утринния здрач 
в началото на дългата неделя, 
не щеш ли, малък столичен кълвач 
разстреля тишината на "Обеля".

В прекършен клон на старата липа
навярно малко червейче намери. 
И с точни три откоса го приспа! – 
и ме попита: – Как си днес, Валери?

Е, как да съм? – поне да бях врабче, 
щях да си клъвна нещо край бордюра. 
Пък аз вървя – и Перловска тече, 
а тоя мил кълвач със мен се щура.

В Студентски град така се разтрещя, 
че казах си: – Това е то, калашник! – 
и в Банкя – нейде в крайните къщя, 
се чуха канонадите му страшни.

Така си тръгна още от зори – 
 цял ден кълвачът в София ме дебна.
Със мене долетя във „Младост-3”, 
а сетне и на пистата „Враждебна”.

Поезията взе да го влече! – 
кълвач, ама дъската му си хлопа. 
Щом връхлетя ми в малкото стайче, 
туй стихче ми изчука на лаптопа.

    



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - Ти си Худини на римата, Валерий!
19.03.2017 06:46
Играещият в слово човек. Благодаря за красотата!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Играещият в слово човек. Благодаря ...
19.03.2017 06:49
ili4e написа:
Играещият в слово човек. Благодаря за красотата!

Благодаря, Иличе.
Светла неделя, и до утре!
Чу
цитирай
3. selena1 - Маестрооооооооооо........
19.03.2017 07:08
Написал си феерия за кълвач и пролетен врабчо! Пълниш ми душата Маестро!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Написал си феерия за кълвач и про...
19.03.2017 07:10
selena1 написа:
Написал си феерия за кълвач и пролетен врабчо! Пълниш ми душата Маестро!

Светла Божия неделя, девойчице, утре пак да навестиш старото Чудовище! :-)))))))
Чу
цитирай
5. selena1 - Написал си феерия за кълвач и про...
19.03.2017 07:34
4udovi6teto написа:
selena1 написа:
Написал си феерия за кълвач и пролетен врабчо! Пълниш ми душата Маестро!

Светла Божия неделя, девойчице, утре пак да навестиш старото Чудовище! :-)))
Чу

Непременно! Ще чакам стихотворението ти за варненската пролет Маестро!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Написал си феерия за кълвач и про...
19.03.2017 07:35
selena1 написа:
4udovi6teto написа:
selena1 написа:
Написал си феерия за кълвач и пролетен врабчо! Пълниш ми душата Маестро!

Светла Божия неделя, девойчице, утре пак да навестиш старото Чудовище! :-)))
Чу

Непременно! Ще чакам стихотворението ти за варненската пролет Маестро!

Обещал съм ти го! :-))))))))
Чу
цитирай
7. ili4e - Играещият в слово човек. Благодаря ...
19.03.2017 07:42
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Играещият в слово човек. Благодаря за красотата!

Благодаря, Иличе.
Светла неделя, и до утре!
Чу

Виж какво намерих, една хубава песен и те поздравявам с нея:
https://www.youtube/watch?v=KgqhXVJFUvU
До утре, Чу!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Играещият в слово човек. Благодаря ...
19.03.2017 07:53
ili4e написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Играещият в слово човек. Благодаря за красотата!

Благодаря, Иличе.
Светла неделя, и до утре!
Чу

Виж какво намерих, една хубава песен и те поздравявам с нея:
https://www/watch?v=KgqhXVJFUvU
До утре, Чу!

Обичам тази песничка, Илиана, благодаря ти за нея! Вчера беше красив ден - и утре ще бъд! :-))))))))))
Чу
цитирай
9. yotovava - да бе, кълвача, повярвах ти :)))...
19.03.2017 08:06
да бе, кълвача, повярвах ти :))))))))
цитирай
10. yotovava - днес нали никой не ти е казвал, че си ...
19.03.2017 08:06
днес нали никой не ти е казвал, че си велик?
Е, велик си :))))
цитирай
11. yotovava - Обаче ще ттрябва да дойдеш на Вла...
19.03.2017 08:07
Обаче ще ттрябва да дойдеш на Владая, да те окружат червеношийките, тогава ще се видиш в чудо :)))))))))))))))
цитирай
12. yotovava - полигорите много рано ги е хванал ...
19.03.2017 08:07
полигорите много рано ги е хванал цикълът :))))))))))))))))
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - да бе, кълвача, повярвах ти :)))...
19.03.2017 08:08
yotovava написа:
да бе, кълвача, повярвах ти :)))))))

Наистина беше кълвачът, Валюше, аз само му го продиктувах! :-)))))))))))
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - днес нали никой не ти е казвал, че си ...
19.03.2017 08:09
yotovava написа:
днес нали никой не ти е казвал, че си велик?
Е, велик си :))))

Днес не, ти пак изпревари всички! :-))))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Обаче ще ттрябва да дойдеш на Вла...
19.03.2017 08:11
yotovava написа:
Обаче ще ттрябва да дойдеш на Владая, да те окружат червеношийките, тогава ще се видиш в чудо :)))))))))))))))

Непременно! Обещамам ти да изкараме една зима на меча кожа пред камината! :-)))))))
И да пишем книги за "Лю-лю-лю"! :-)))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - полигорите много рано ги е хванал ...
19.03.2017 08:13
yotovava написа:
полигорите много рано ги е хванал цикълът :)))))))))))))))

Не, това лайняно палче не е на лудото Пупи, то е на яловата бездетка - златната медалистка на САЩ в село Симеоново.
Чу
цитирай
17. pvdaskalov - * ! *
19.03.2017 08:31
Ако бях демиург, щях да зная с точност на хирург за кого слова редя - дали моите куплети са за дяволи проклети, или за дечица с майка хубавица, а може и за старци, седнали на припек в Говедарци. Ти си писал за кълвач, а мен избива ме на плач, че не мога като тебе в утренния здрач да се радвам, че съм жив, а то - гледам с поглед див в екрана на лаптопа... Ех, защо не съм овчар със сопа, да подкарам стадото на паша, да вдъхвам мириса на пролет, а мислите ми да са в полет... Късно е, отдавна съм забъркал тази градска каша. Всичко е на вили и могили - не можеш се размина от автомобили. Бълват дим и шум... А съм жаден като в чужда булка влюбен кум!
Чичовото, благодаря, че ме посъживи в неделното утро. И ще ти кажа - все още тук съм да гласувам и после хуквам през глава към родния Балкан. Ще се чувствам кефски там като лепнал се за дъното калкан...
ПС - Тъй де, и ние малко разбираме от риби...
П и е р
цитирай
18. poliqor - Виртуозен както винаги!
19.03.2017 08:32
Права е № 10!
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Ако бях демиург, щях да зная с точ...
19.03.2017 08:35
pvdaskalov написа:
Ако бях демиург, щях да зная с точност на хирург за кого слова редя - дали моите куплети са за дяволи проклети, или за дечица с майка хубавица, а може и за старци, седнали на припек в Говедарци. Ти си писал за кълвач, а мен избива ме на плач, че не мога като тебе в утренния здрач да се радвам, че съм жив, а то - гледам с поглед див в екрана на лаптопа... Ех, защо не съм овчар със сопа, да подкарам стадото на паша, да вдъхвам мириса на пролет, а мислите ми да са в полет... Късно е, отдавна съм забъркал тази градска каша. Всичко е на вили и могили - не можеш се размина от автомобили. Бълват дим и шум... А съм жаден като в чужда булка влюбен кум!
Чичовото, благодаря, че ме посъживи в неделното утро. И ще ти кажа - все още тук съм да гласувам и после хуквам през глава към родния Балкан. Ще се чувствам кефски там като лепнал се за дъното калкан...
ПС - Тъй де, и ние малко разбираме от риби...
П и е р

Бре, Чичо Пепи, то станало цяла поема туй нещо? Що не го пуснеш като отделен пост, ами го оставяш тук - в коментарите? :-)))))))))))
Завиждам ти за Балкана, а аз почвам да пържа калкана! :-)))))))))))
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Права е № 10! Тя е винаги права, ...
19.03.2017 08:36
poliqor написа:
Права е № 10!

Тя е винаги права, пич.
Чу
цитирай
21. xubavka - Обаче ще ттрябва да дойдеш на Вла...
19.03.2017 09:36
Обаче ще ттрябва да дойдеш на Владая, да те окружат червеношийките, тогава ще се видиш в чудо :)))))))))))))))
Непременно! Обещамам ти да изкараме една зима на меча кожа пред камината! :-)))))))
И да пишем книги за "Лю-лю-лю"! :-)))
Чу

Права е Валя, велик си!
Препоръчвам ти кожата на мечката Майсур, за нея приятелите на Бриджит Бардо няма да имат нищо против да украсява нечия камина!
Поздрави за стихчето! Таня Ч.

цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Обаче ще ттрябва да дойдеш на Вла...
19.03.2017 12:51
xubavka написа:
Обаче ще ттрябва да дойдеш на Владая, да те окружат червеношийките, тогава ще се видиш в чудо :)))))))))))))))
Непременно! Обещамам ти да изкараме една зима на меча кожа пред камината! :-)))))))
И да пишем книги за "Лю-лю-лю"! :-)))
Чу

Права е Валя, велик си!
Препоръчвам ти кожата на мечката Майсур, за нея приятелите на Бриджит Бардо няма да имат нищо против да украсява нечия камина!
Поздрави за стихчето! Таня Ч.


Благодаря, мила Таня!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9373313
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930